№ 14(71): Темний шоколад знижує тиск
УЖИВАННЯ виробів, багатих какао-продуктами, знижувало рівень артеріального тиску. Такий ефект досягався завдяки вмісту речовин, які звуться поліфенолами.
За словами німецьких учених, для зниження рівня артеріального тиску людям варто їсти більше темного шоколаду й пити менше чаю.
При аналізі декількох попередніх досліджень, які стосувалися користі шоколаду й чаю, дослідники з’ясували, що вживання темних сортів шоколаду могло знизити рівень артеріального тиску настільки ж, наскільки це досягалося прийомом медикаментів.
Опубліковані дані містили результати десятьох досліджень щодо впливу какао-продуктів за участю більше 173 чоловік і п’ятьох досліджень чаю, у яких взяли участь 343 чоловіки.
Протягом чотирьох тижнів падіння артеріального тиску, викликане вживанням какао-продуктів, знизило ризик інсульту й інфаркту на 10-20%.
За словами організатора дослідження, доктора Дірка Taуберта, такий ефект обумовлений наявністю в какао специфічних корисних речовин, які звуться поліфенолами або флавоноїдами.
Чай також багатий поліфенолами, однак іншого типу, що призводить до меншого гіпотензивного ефекту цього напою у порівнянні з какао.
Однак, за словами дослідників, результати досліджень не повинні стати виправданням уживання калорійних десертів з додаванням какао-продуктів, тому що зайвий жир і калорії, зводять користь від какао нанівець.
|